Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Placinta cu visine I


Ingrediente

Faina 180 g amidon 180 g zahar pudra 275 g unt 300 g oua 6 buc visine 1 kg zahar vanilat 1 plic praf de copt 1/2 plic lamaie 100 g


Mod de preparare

Se amesteca 200 g zahar cu untul, pana ce se obtine o crema spumoasa. Se adauga cele 6 galbenusuri (unul cate unul), apoi se pune faina, amidonul, praful de copt stins in zeama de lamaie si coaja de lamaie rasa. Albusurile se bat separat si se incorporeaza in compozitie. Se asaza compozitia intr-o forma unsa cu unt, se da tava la cuptor si se coace pe jumatate, se scoate tava din cuptor, se asaza pe deasupra visinele curatate de samburi si se cerne peste ele restul de zahar amestecat cu zaharul vanilat, se da tava din nou la cuptor, pana ce placinta este gata.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Se poate prepara cu orice fructe de sezon.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions