Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Prajitura cu prune


Ingrediente

4 oua, 4 linguri de zahar, 4 linguri de ulei, 6 linguri de faina, praf de copt, prune bine coapte, vanilie, fulgi de nuca de cocos.


Mod de preparare

Se separa ouale si se freaca galbenusurile cu zahar, adaugand apoi si uleiul; separat se bat spuma albusurile cu un praf de sare.
Se amesteca usor cele doua, miscand lingura de lemn de jos in sus pentru a aera si mai bine compozitia. Se adauga praful de copt si rondele mici de baton de vanilie. Se adauga cate o lingura, faina, incorporand-o cu rabdare.
Intr-o tava unsa (de preferat sticla termorezistenta pentru a urmari coacerea) se toarna compozitia si se lasa la foc potrivit 10 minute, dupa care se adauga prunele curatate de sambure si se lasa la copt definitiv.
Cand este gata se presara deasupra fulgi de nuca de cocos si se mai lasa 2 minute la cuptor.
Este preferabil sa o taiati rece.
Aceasta este o reteta usor adaptabila pentru prajitura cu fructe: n oua, n linguri de zahar, n linguri de ulei, n+n/2 linguri de faina; fructele se pot alege dupa preferinte, inclusiv fructe uscate, aromele trebuie sa fie in acord cu acestea, iar faina poate fi si integrala sau amestecuri. De asemenea puteti turna deasupra glazura.

Timp de preparare

50 minute


Recomandari

Desert sau gustare dulce.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions