Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Prajitura marmorata


Ingrediente

225 g unt, 225 g zahar, 4 oua, 225 g faina, 3 linguri lapte, o fiola esenta de vanilie, 2 linguri cacao, 10 prune din compot, 200 ml frisca, 100 g migdale


Mod de preparare

Intr-un vas, se freaca untul si zaharul pana ce devin o crema spumoasa. Se adauga apoi ouale, unul cate unul, amestecand dupa fiecare. Se pun faina, vanilia si laptele si se amesteca. Aluatul se imparte in doua si intr-una dintre parti se pune cacao si se amesteca. O tava de 20 cm se tapeteaza cu hartie de copt si se toarna aluatul alb, peste care se toarna aluatul de cacao. Cu o scobitoare sau cu coada unei lingurite se amesteca usor, astfel incat cele doua compozitii sa se intrepatrunda. Se coace pentru 45 de minute. Se scoate, se lasa la racit, apoi se taie bucati si se orneaza cu frisca, prune din compot bine scurse si migdale.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions