Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tarta cu mac


Ingrediente

ALUATUL FRAGED faina 1 kg unt 600 g zahar tos 250 g oua 6 buc gem de capsuni 100 g praf de copt 2 plicuri UMPLUTURA mac 1 kg pesmet 300 g zahar tos 400 g coaja de lamaie rasa 100 g lapte 500 ml zahar vanilat 1 plic BLATUL SUPERIOR oua 8 buc zahar tos 300 g faina 400 g unt 100 g DECOR zahar pudra 50 g


Mod de preparare

Se amesteca untul cu zaharul, pana ce se obtine o crema spumoasa. Se adauga cele 6 galbenusuri, faina si praful de copt, iar la sfarsit se pun albusurile, se toarna compozitia intr-o tava unsa cu unt si presarata cu faina, se da la cuptor si se coace la un foc potrivit. Se scoate din cuptor, se lasa sa se raceasca si se unge pe deasupra cu gem. In acest timp se prepara umplutura. Se fierbe laptele impreuna cu zaharul, se adauga macul care a fost trecut de doua ori prin masina de macinat mac, pesmetul, coaja rasa de lamaie si zaharul vanilat si se fierbe 30 min. la un foc domol, se ia de pe foc, se lasa sa se raceasca, apoi se intinde in mod egal peste blatul cu gem. Blatul superior se prepara astfel: se amesteca galbenusurile cu zaharul, se adauga albusurile batute bine, se incalzeste compozitia si se amesteca in continuare, pana ce se obtine o spuma deasa. Se adauga faina si untul topit, care se pun in compozitie putin cate putin. Se toarna aceasta compozitie peste umplutura cu mac si se coace la un foc potrivit.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Dupa ce s-a copt, se pudreaza cu zahar si apoi se portioneaza.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions