Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tarta cu rubarba


Ingrediente

230g faina, 120g unt, 120g/140g/75g zahar, 1 plic zahar vanilat, 4 oua, sare, 800g rubarba, 500g branza de vaci, 2 plicuri praf de budinca de vanilie (pentru 500ml lapte), 460ml lapte, 140ml ulei, 2 linguri alune de padure macinate, 1 pliculet intaritor de frisca, zahar pudra, folie alimentara.


Mod de preparare

Se framanta un aluat din faina, unt, sare, 1 ou si 120g zahar. Se inveleste in folie si se pune in frigider pentru 30 de minute.
Se curata rubarba de pielita, se spala si se taie cubulete.
Se separa cele 3 oua si se freaca galbenusurile cu 140g zahar; se adauga branza de vaci si zaharul vanilat. Praful de budinca se amesteca cu laptele si uleiul, apoi cu restul compozitiei de mai sus.
Se taie jumatate din aluat si se intinde pe fundul formei (26cm diametru), fara a unge sau tapeta. Restul aluatului se distribuie pe pereti. Se presara peste foaia din tava alunele macinate, intaritorul de frisca, cubuletele de rubarba si apoi umplutura.
Se coace la foc potrivit 50 de minute, dupa care se spriteaza deasupra albusurile batute spuma cu 75g de zahar si se mai tine la cuptor 10 minute. Se lasa sa se raceasca si apoi se pudreaza.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Desert





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions