Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tort Dobos


Ingrediente

BLATUL oua 6 buc zahar 150 g faina 150 g zahar vanilat 1 plic unt 40 g CREMA oua 4 buc zahar 150 g cacao 40 g unt 250 g GLAZURA zahar 75 g


Mod de preparare

Se amesteca galbenusurile cu zaharul si zaharul vanilat, se adauga faina, iar la sfarsit albusurile batute spuma. Din aceasta compozitie se coc 7-8 foi, in tava de tort, unsa cu unt si pudrata cu faina. Crema : untul se amesteca cu zaharul, se adauga galbenusurile, unul cate unul, iar la sfarsit se pune cacaua si se omogenizeaza bine compozitia. Se umplu foile si se asaza una peste alta afara de ultima foaie, peste care se toarna zaharul, care a fost caramelizat usor, se intinde caramelul pe intreaga suprafata a foii, se traseaza cu cutitul in caramel feliile de tort si se asaza foaia peste celelalte.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions