Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tort cu frisca (tort alb)


Ingrediente

BLATUL oua 6 buc zahar 120 g faina 180 g CREMA frisca batuta 900 g gelatina 50 g zahar 200 g oua 2 buc lapte 200 ml cacao 50 g gem 50 g zahar vanilat 2 plicuri coaja rasa de lamaie 30 g SIROPUL zahar tos200 g coaja rasa de lamaie 20 g DECORUL frisca batuta 800 g


Mod de preparare

Blatul : galbenusurile se amesteca cu 60 g de zahar, pana ce se obtine o crema spumoasa. Albusurile se bat spuma, se adauga restul de 60 g de zahar, se amesteca cele doua compozitii, se adauga faina, amestecandu-se usor, se toarna intr-o forma de tort tapetata cu hartie si se coc la cuptor la un foc potrivit. Crema : se pune la fiert laptele cu 200 g zahar si ouale si se amesteca, pana ce da in fiert, se ia vasul de pe foc, se adauga gelatina inmuiata in prealabil si se amesteca in continuare pana la omogenizarea completa a compozitiei. Se imparte compozitia in trei parti, in trei vase, se adauga la fiecare treime cate 300 g de frisca batuta si se omogenizeaza. In primul vas se pun 50 g de cacao, in al doilea vas se pun 50 g de gem, iar in al treilea vas se pune zahar vanilat si coaja de lamaie rasa. Se amesteca bine fiecare compozitie in parte. Se despica blatul in trei felii si se insiropeaza cu siropul preparat din 200 ml de apa, 200 g zahar tos si 20 g coaja de lamaie. Se umple tortul cu cele trei creme si se lasa in frigider timp de 30 min., apoi se decoreaza cu 800 g de frisca batuta, care se spriteaza cu un cornet sau un pos.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

se pastreaza la rece





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions