Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tort de alune


Ingrediente

BLATUL oua 10 buc alune 300 g pesmet 50 g faina 25 g zaharpudra 300 g zahar vanilat 2 plicuri lamaie 100 g CREMA alune 100 g zahar 150 g cafea neagra 150 ml unt 200 g zahar vanilat 1 plic coniac 50 ml oua 2 buc SIROPUL zahar 125 g


Mod de preparare

Galbenusurile se amesteca cu zaharul, zaharul vanilat, coaja de lamaie rasa si zeama de lamaie. Se adauga alunele prajite si apoi macinate, pesmetul si o lingura de faina. La sfarsit se incorporeaza albusurile, se toarna compozitia intr-o forma de tort unsa cu unt si se coace la un foc potrivit. Se lasa sa se raceasca, se despica in trei foi si se umple cu crema preparata astfel : ouale se amesteca cu zaharul, zaharul vanilat, cafeaua neagra si alunele prajite si macinate, se incalzeste vasul intr-un bain-marie, pana ce compozitia se leaga. Se lasa sa se raceasca, se adauga untul si coniacul si se amesteca, pana ce se obtine o crema spumoasa.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

a se pastra la rece





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions