Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Tort de miere de albine III


Ingrediente

BLATUL miere 250 g zahar tos 225 g faina 500 g oua 3 buc unt 80 g scortisoara 5 g cuisoare 1/2 g praf de copt 1 plic CREMA nuci 250 g zahar pudra 200 g coji de portocala confiate 100 g oua 4 buc


Mod de preparare

Mierea se incalzeste, se amesteca cu zaharul, scortisoara si cuisoarele macinate fin. Se lasa sa se raceasca, se adauga faina, ouale, untul si praful de copt. Se omogenizeaza compozitia si se lasa sa se odihneasca 10-12 ore. Dupa aceea se intind trei foi de tort si se coc. Crema se prepara amestecand nucile macinate, zaharul pudra, ouale si cojile de portocala tocate marunt. Cu aceasta crema se umplu blaturile coapte.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

se pudreaza pe deasupra cu zahar.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions