Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Tort de portocale


Ingrediente

BLATUL faina 300 g zahar 300 g unt 300 g oua 6 buc portocale 200 g praf de copt 1 plic zahar vanilat 1 plic sare CREMA alune 200 g smantana 100 g zahar 150 g unt 200 g dulceata de portocale 150 g SIROPUL zahar 125 g esenta de portocale 20 ml


Mod de preparare

Untul se freaca cu zaharul si zaharul vanilat, pana ce se obtine o crema spumoasa. Se adauga galbenusurile, puse unul cate unul, coaja rasa de portocala, praful de copt stins in zeama de portocala si faina, iar la sfarsit se adauga albusurile batute spuma. Se toarna compozitia intr-o forma unsa cu unt si pudrata cu faina si se coace la un foc iute la inceput, iar dupa ce blatul a crescut se continua coacerea la un foc domol. Umplutura : smantana se amesteca cu zaharul, se adauga untul si alunele prajite si macinate si se omogenizeaza compozitia. La sfarsit se adauga dulceata de portocale. Siropul se prepara din 125 g zahar si 250 g apa care se fierb impreuna, se lasa sa se raceasca si se adauga esenta de portocale. Dupa ce blatul de tort s-a racit, se despica in trei foi, care se stropesc cu sirop, se umplu cu crema, se monteaza tortul, se da la rece timp de 30 min., apoi se decoreaza cu restul de crema.


Timp de preparare

120 min minute


Recomandari

se serveste rece





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions