Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Turta dulce


Ingrediente

Faina 800 g oua 3 buc lapte 500 ml zahar 500 g miere 250 g ulei sau margarina 100 g miez de nuca 100 g praf de copt 1 plic cuisoare 1/2 g scortisoara 2 g lamaie 100 g unt 25 g sare


Mod de preparare

Se amesteca faina, laptele, ouale, zaharul, mierea si uleiul, pana ce se obtine o compozitie omogena, in care se adauga mirodeniile (un varf de cutit de cuisoare macinate si o lingurita de scortisoara macinata), praful de copt stins cu zeama de la o lamaie, coaja de lamaie rasa si sarea. Se toarna aceasta compozitie intr-o tava unsa cu unt si pudrata cu faina si se decoreaza pe deasupra cu nuci. Se coace mai intai la un foc tare si, dupa ce a crescut, se continua coacerea la un foc potrivit.


Timp de preparare

45 min minute


Recomandari

Dupa ce s-a copt, se lasa sa se raceasca, se scoate din tava si se taie in felii.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions