Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Friptura din pulpa de capra


Ingrediente

1-1,5kg pulpa de capra fara os, tarhon, vin alb sec, sare, piper, cardamon, anason.


Mod de preparare

Se opareste carnea de capra in apa fierbinte cu tarhon si o lingura de otet, dupa care se portioneaza si se lasa la scurs.
Intr-un tuci de mamaliga se incinge putin ulei de masline si se pune carnea la prajit, intorcand-o pe ambele parti pentru a forma crusta. Dupa aceasta se acopera cu un capac si se lasa la facut. Daca zeama lasata de carne nu acopera bucatile, turnati un pahar cu apa. Tot acum se adauga sarea si condimentele. Se lasa pe foc mic si cu capac. Cand este aproape gata (moale) se adauga vinul alb si se mai fierbe putin tot acoperit.
Friptura se serveste foarte calda cu salata de varza sau ardei copti si garnitura de legume fierte (cartofi, broccoli, dovlecei sau fasole verde).

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions