Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Bors de miel II


Ingrediente

600-650 g carne de miel, 1 l apa, 1 l bors, un morcov, un pastarnac, o radacina patrunjel, 2 cepe, 2 linguri orez, sare, leustean, patrunjel verde, 2 oua, 2 linguri smantana


Mod de preparare

Pentru borsul de miel se aleg capul, pieptul si partea de jos a picioarelor. Se curata carnea de pielita si se spala bine. Capul se curata, se opareste, apoi cu un cutit se inlatura pielea de pe limba. Carnea si capul astfel curatate si spalate se pun intr-o oala cu apa la foc. Cand incepe sa fiarba, se inlatura spuma de cate ori este necesar. Se curata zarzavatul, se spala, se taie marunt si se adauga in oala impreuna cu orezul ales si spalat si o parte din sare. Cand totul este bine fiert, se adauga borsul fiert separat si spumuit, se mai dau cateva clocote, se adauga leusteanul tocat marunt, se potriveste de sare, se acopera oala si se retrage de pe foc. Se drege cu 1-2 galbenusuri si cu 2 linguri de smantana. Capul de miel se serveste separat, pe o farfurie, cu patrunjel verde tocat marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions