Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Friptura de miel in sos de iaurt


Ingrediente

2kg pulpa de miel, 250g iaurt, 3 lamai, 1 legatura rozmarin proaspat sau 3-4 linguri uscat, 2 linguri ulei de masline, 6 catei de usturoi, 2 lingurite de sare, 2 lingurite de piper macinat.


Mod de preparare

Carnea de miel se dezoseaza si separat se prepara urmatorul sos: usturoiul se piseaza cu sare si se freaca impreuna cu rozmarinul; se adauga uleiul de masline si se incorporeaza si apoi sarea, piperul, iaurtul si zeama de lamaie.
Carnea se cresteaza si se aseaza intr-o cratita, dupa care se toarna sosul deasupra. Se lasa 24 de ore sau mai mult la frigider si se intoarce din cand in cand.
Inainte de preparare, se lasa sa ajunga la temperatura camerei si deabia apoi se frige pe gratar.
Se unge gratarul cu slanina si se incinge. Carnea se sterge de sos, se condimenteaza cu sare si piper si se frige pe gratarul incins, minim 15 minute pe fiecare parte.
Se serveste cu salata verde, ceapa verde si ridichi de luna.

Timp de preparare

40 minute


Recomandari

Fel principal de mancare pentru masa de Pasti.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions