Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Mancare de miel cu legume


Ingrediente

Carne de miel 1 kg ulei 100 g ciuperci 300 g arpagic 300 g costitaafumata 100 g bulion de tomate 50 g morcovi 200 g albitura 200 g telina100 g ceapa verde 500 g verdeata 1 leg usturoi 25 g faina 50 g smantana50 g rosii 500 g sare


Mod de preparare

Carnea de miel se curata de pielite, se portioneaza, se sareaza, se prajeste in ulei si se scoate pe un platou. In uleiul ramas se caleste ceapa verde taiata marunt, arpagicul curatat dar netaiat, morcovii, albitura si telina taiate julien, se adauga apa si se lasa sa fiarba circa 30 min. Separat se rumeneste faina intr-o tigaie (fara grasime) si se amesteca cu bulionul subtiat cu apa. Ciupercile se taie julien si se calesc in ulei (sub capac). Costita se taie in cubulete mici, se prajesc, se adauga usturoiul taiat feliute si se ia vasul de pe foc. Se amesteca totul, se adauga carnea, se potriveste gustul de sare, se asaza pe deasupra rosiile taiate in doua, se da vasul la cuptor pentru gratinare. La servit se presara cu verdeata tocata.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions