Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Miel umplut


Ingrediente

Se folosesc de la un miel pieptul, inima, ficatul, plamanii si rinichii, 6-7 oua, 2-3 felii de paine, cate o legatura de marar, patrunjel si ceapa verde, 1 ceapa 100 ml de ulei, o jumatate de cescuta de untura, 200 ml lapte, sare si piper


Mod de preparare

Maruntaiele se spala si se curata bine si se fierb in apa cu sare. In acest timp painea se lasa la inmuiat in lapte. Verdeata se toaca marunt si impreuna cu painea si maruntaiele fierte se da prin masina de tocat. Ceapa se caleste usor si se adauga la tocatura. Jumatate din oua se fierb tari si se adauga si ele la compopzitie. Cealalta jumatate din oua se adauga crude la compozitie. Se sareaza si pipereaza dupa gust.

Se scot coastele mielului si umplu cu compozitia formata. Se cos buzunarele formate si se pune pieptul intro tava unsa cu ulei si se da la cuptor pentru aproximativ 40 de minute.

Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Se serveste rece ornat cu verdeata.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions