Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Pasca moldoveneasca


Ingrediente

Aluat: 100g unt, 100g zahar, 180g faina alba, 1 galbenus crud sau fiert, sare. Umplutura: 750g branza de vaci scursa, 150g unt, 9 galbenusuri crude, 3 galbenusuri fierte si date prin sita, 1 pahar de smantana, 300g zahar tos, 5 plicuri zahar vanilat, 100g stafide umflate in rom, coaja de lamaie, 3 linguri de faina, albusurile spuma.


Mod de preparare

Aluat: se freaca untul cu zaharul, se adauga galbenusul si sarea, apoi faina. Aluatul obtinut, se imparte in doua: o parte se aseaza in tava de copt ca la o tarta, cu mana, iar din restul se va face o cruce deasupra, dupa ce se pune si umplutura.
Umplutura: se amesteca branza cu galbenusurile crude si fierte. Se adauga untul si se omogenizeaza, apoi la fel smantana, zaharul vanilat, coaja de lamaie si cele 3 linguri de faina. Se incorporeaza treptat albusurile batute spuma si se adauga si stafidele.
Se toarna umplutura in tava, peste aluat, se face o cruce din aluat deasupra, se unge cu ou si se da la cuptor, la foc potrivit. E de preferat sa o taiati dupa ce se raceste.

Timp de preparare

Nespecificat minute


Recomandari

Desert traditional pentru masa de Paste.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions