Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Pulpa de miel umpluta


Ingrediente

Pulpa de miel 750 g ficat de miel 200 g ceapa 150 g orez 50 g ciuperci200 g pesmet 50 g ulei 150 g oua 2 buc verdeata 1 leg piper sare


Mod de preparare

Se scoate osul din pulpa de miel, se despica pulpa pentru a-i mari suprafata, se bate cu un batsnitel si se condimenteaza cu sare si piper. Ceapa se toaca marunt, se caleste in ulei, se adauga ficatul oparit si tocat marunt, ciupercile fierte si taiate julien. Se lasa sa se raceasca, se adauga pesmetul, orezul fiert,ouale, verdeata, sarea si piperul si se amesteca bine. Se umple pulpa cu aceasta compozitie, se ruleaza si se leaga cu sfoara, se unge cu ulei si se da la cuptor timp de 50-60 min., stropindu-se din cand in cand cu sosul format. Cand este gata, se scoate ata, se taie pulpa felii si se serveste cu garnituri de legume si salate.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions