Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Pui umplut


Ingrediente

1 pui, 150 gr carne tocata, 100 gr ciuperci taiate, morcov, mazare, praz, 1 ou, sare, piper, boia de ardei dulce, 1 legatura patrunjel verde, 2 felii costita slaba, 150 ml vin alb


Mod de preparare

Puiul se dezoseaza cu ajutorul unui cutit mic cu varful ascutit, incepand de la sira spinarii si urmarind oasele, pana se ajunge la piept; se scoate cosul pieptului apoi se trece la scoaterea oaselor de la pulpe. Dupa dezosare se adauga umplutura formata din carnea tocata, ciuperci, morcov taiat cuburi, mazarea, prazul taiat marunt, oul, patrunjelul taiat fin, condimentele. Peste, se adauga feliile de costita. Se pliaza puiul, apoi se coase cu un ac si ata subtire pe sira spinarii. Se unge cu ulei si se introduce la cuptor timp de 30-40 minute la un foc potrivit. Se stropeste din cand in cand cu apa. Se adauga vinul cu 5 minute inainte de a fi scos din cuptor.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions