Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Antricot de vaca cu legume


Ingrediente

Antricot de vaca 750 g ceapa 200 g morcovi 300 g mazare (conserva) 350 g fasole verde (conserva) 350 g faina 25 g cartofi 1.5 kg ulei 150 g smantana 250 g sare


Mod de preparare

Antricotul se taie felii lungi, cate una la o portie, se bat putin cu un batsnitel, se sareaza si se prajesc in ulei, rumenindu-se pe ambele parti. Se adauga apa si se lasa sa fiarba o ora sub capac. In uleiul ramas se caleste faina si ceapa tocata marunt. Se stinge cu apa, se adauga smantana si se lasa sa fiarba 15 min., apoi se aduga antricoatele si se fierb inca 10 min. Morcovii se taie cuburi si se calesc in ulei, se pune putina apa si se fierb sub capac, pana ce s-au inmuiat, se adauga mazarea scursa de zeama si fasolea verde taiata bucati si se lasa pe foc inca circa 10 min. Cartofii se curata, se taie cuburi, se fierb in apa cu sare, apoi se scurg. La servit, la fiecare portie se pune o felie de antricot, o cantitate de legume si una de cartofi natur cat si sos de smantana.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions