Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Antricot de vaca umplut cu sos picant


Ingrediente

Antricot de vaca 750 g carne afumata 75 g oua 5 buc ceapa 150 g ulei150 g castraveti in otet 100 g mustar 50 g faina 75 g smantana 350 g piper sare


Mod de preparare

Antricotul se taie felii lungi, care se bat cu un batsnitel si se ung pe o parte cu mustar. Se fierb 3 oua, se curata de coaja si se toaca marunt. Ceapa se toaca marunt si se caleste in ulei. Carnea afumata se taie straifuri, iar castravetii se toaca marunt. Se amesteca ouale tocate cu ceapa, carnea afumata si castravetii si se adauga 2 oua crude, sare si piper. Acesta compozitie se repartizeaza pe antricoate, se ruleaza fiecare antricot, se fixeaza cu scobitori, se dau prin faina, se prajesc in ulei pe toate partile si apoi se scot pe un platou. In restul de ulei se desface faina ramasa, se adauga apa, se asaza rulourile si se pune vasul la fiert timp de circa 2 ore. Cand carnea este fiarta, se scot scobitorile, se adauga smantana si se lasa sa mai fiarba cateva minute. Se mananca cu cartofi natur.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions