Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Budinca de creier II


Ingrediente

Creier 500 g unt 125 g franzela 200 g lapte 200 ml oua 5 buc cascaval100 g rosii 750 g ciuperci 400 g pesmet 25 g sare


Mod de preparare

Se tine creierul doua ore in apa rece, se curata de pielita, si se fierbe 20 min. in apa cu sare. Se lasa sa se raceasca si se taie cuburi. Galbenusurile se freaca cu 100 g unt, se adauga cascavalul ras, franzela inmuiata in lapte si stoarsa bine. Se amesteca totul bine, se adauga sarea, creierul, rosiile curatate de pielita si seminte si taiate cuburi, ciupercile taiate julien, oparite si calite in unt, iar la sfarsitse incorporeaza albusurile batute bine. Se unge cu unt un vas de cuptor, se pudreaza cu pesmet, se toarna compozitia in vas si se da vasul la cuptor pentru coacere.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions