Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Cartofi cu sos de carne


Ingrediente

Pentru cartofi: 6 cartofi, 3 fire ceapa verde, 2 catei de usturoi, 1 ardei gras, 1 lingurita boia de ardei, sare sau vegeta, ulei Pentru sosul de carne: 2 piepti de pui, 1 legatura ceapa verde, 1 ardei gras, 1 rosie, 1 lingurita bulion, piper, sare sau vegeta, 2 linguri patrunjel tocat marunt, 2 linguri ulei


Mod de preparare

Cartofii: se curata cartofii de coaja si se spala, apoi se taie in cubulete mici si se pun la prajit intr-o tigaie adanca cu ulei. Cand sunt aproape gata se adauga ceapa tocata, ardeiul taiat fideluta si rosia. Daca este nevoie se adauga un strop de apa, doar in caz daca ati ramas fara ulei in tigaie. Dupa ce ardeii s-au inmuiat putin se adauga usturoiul pisat ca pentru mujdei, boiaua, sarea si patrunjelul. Se mai amesteca putin si se poate lua de pe foc.

Sosul: se toaca ceapa verde si se caleste in ulei cateva secunde, se adauga ardeiul taiat fidelute, rosiile tocate marunt iar apoi carnea taiata cubulete. Se adauga apa atat cat sa acopere carnea. Cand carnea este aproape gata se adauga sarea, patrunjelul si bulionul. Sse lasa la foc pana carnea este fiarta. Carnea nu ar trebui sa aiba prea multa apa la sfarsit, ci un sos gros.

Trimisa de: andreea22

Timp de preparare

60 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions