Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Cotlet de mistret cu ciuperci


Ingrediente

Cotlet de mistret 1 kg faina 75 g ulei 125 g morcovi 100 g telina 100 g ceapa 100 g bulion de tomate 25 g ciuperci 600 g smantana 400 g verdeata 1 leg piper sare


Mod de preparare

Cotletul de mistret, dupa ce a fost marinat, se taie in portii, se condimenteaza cu sare si piper, se trece prin faina si se prajeste in ulei. In uleiul ramas se caleste zarzavatul de supa dat pe razatoare si ceapa tocata. Se stinge cu bulion desfacut in apa si se lasa sa fiarba 30 min. Se paseaza sosul peste cotlete, se adauga smantana amestecata cu faina ramasa si ciupercile care au fost taiate julien si calite in ulei, se potriveste gustul cu sare si piper si se continua fierberea, pana ce carnea este moale. La servit se presara cu verdeata tocata marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions