Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Crap umplut cu orez II


Ingrediente

2kg de crap, 2 cepe, 1/2 ceasca de orez, 1/2 ceasca de stafide, sare, piper, 1 lingura de vin alb, 1 lingura de ulei.


Mod de preparare

Curatam pestele si il saram si in interior si pe suprafata.
Calim ceapa tocata marunt impreuna cu orezul, dupa care incepem sa adaugam apa, putin cate putin. Adaugam sare, piper, stafide si vin alb, dupa care dam deoparte de pe foc. Orezul nu trebuie sa fie fiert complet.
Umpleti crapul cu aceasta compozitie, tinand cont de faptul ca orezul se va mai umfla si legati-l cu ata alimentara.
Asezati pestele intr-o tava inalta cu apa si sare, ungeti-l cu ulei si bagati la cuptor.
Pestele se coace cam o ora, la foc potrivit, ungandu-l din cand in cand.
Inainte de a-l servi, se dezleaga.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions