Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Macrou la capac


Ingrediente

4 macrouri medii, 2 linguri ulei de masline, 4 catei de usturoi, 2 linguri otet din vin, sare, piper, cimbru.


Mod de preparare

Se curata macrourile, avand grija sa inlaturam membrana de culoare inchisa de pe peretii abdomenului si sangele din canalul paralel cu coloana vertebrala (sub jet de apa este mai usor). Se freaca pestii in interior cu un amestec de sare, piper si cimbru. Se incinge o tigaie potrivita si se toarna uleiul, apoi se aseaza pestii. Dupa 1-2 minute se intorc cu grija pentru a nu se rupe si se acopera cu capac. Dupa 20 de minute se adauga otetul si cateii de usturoi taiati pe jumatate. Se mai lasa pana se patrund complet. Se recomanda a se servi la temperatura camerei sau chiar reci, cu garnitura calda de legume.

Timp de preparare

30 minute


Recomandari

Fel principal de mancare pentru dejun sau cina.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions