Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Marinata de crap


Ingrediente

1,5 kg peste, otet dupa gust, 6 cepe mari, foi de dafin, piper boabe, 200 ml ulei, 20 g zahar, 30 g sos picant de rosii, o lamaie, 80 g faina, sare


Mod de preparare

Se alege un crap mare ( 1,5 kg socotit fara cap si coada), se curata, se spala si se portioneaza in bucati late de circa 5 cm. Se presara cu putina sare si se lasa sa stea circa 30 minute. Se scurge de apa, se usuca cu o carpa, se trece prin faina si se prajeste in ulei incins. se scot bucatile de peste si se aseaza pe o farfurie.
Se taie ceapa pestisori si se prajeste in ulei pana ce capata o culoare aurie. Se fierbe otetul cu mirodeniile respective, cu sare si zahar. Se ia pestele prajit si se aseaza intr-o cratita, cu ceapa prajita, putina faina si otetul cu mirodenii. Se pune pe aragaz si se lasa sa dea cateva clocote, la sfarsit se adauga sosul picant de rosii si feliute de lamaie( care au fost curatate anterior de coaja galbena). Se introduce cratita intr-un cuptor incins pentru 20 de minute.
Se serveste rece imediat sau se aseaza in borcane si se pastreaza cateva zile la rece.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions