Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Pui dobrogean


Ingrediente

un piept de pui, 250g cascaval, 2 ardei grasi, 2 rosii, o ceapa, o lingura de ulei, 200g smantana


Mod de preparare

Intr-un vas se pune la fiert pieptul de pui. Dupa ce a fiert se curata de pielita, se dezoseaza si se taie marunt.Cascavalul se da prin razatoarea mare si se pune intr-un bol.Ceapa se curata, se spala si se taie solzisori.Rosiile se fierb, se curata de pielita si se taie marunt. Ardeiul gras se taie cubulete. Intr-o tigaie se pune ulei la incins si se pune ceapa. Aceasta se lasa pana devine aurie, amestecandu-se permanent.Se adauga rosiile si ardeiul gras in tigaie si se lasa 5 minute, amestecandu-se continuu. Se ia un vas de iena si se unge interiorul cu ulei de masline. Se pune un strat de maxim un centimetru de zarzavat. Peste se pune un strat de aceeasi grosime de pui maruntit, iar pe deasupra cascaval ras. Se repeta inca odata cu inca trei straturi si la sfarsit se pune smantana. Vasul se lasa la cuptor 10-15 minute.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Se poate servi cu o salata de varza rosie.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions