Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Rata cu sos de ciuperci


Ingrediente

Rata 1 buc slanina 50 g ulei 100 g ceapa 100 g ciuperci 400 g faina 50 g unt 50 g lapte 300 ml smantana 200 g piper sare


Mod de preparare

Se impaneaza rata cu slanina, se sareaza, se unge cu ulei, se asaza intr-o tava cu ulei si se frige la cuptor, stropindu-se din cand in cand cu sosul format. Cand este gata, se taie in portii, iar sosul se strecoara. Ceapa se toaca marunt, se caleste in ulei, se adauga ciupercile taiate straifuri (felii) si se calesc 20 min. Din faina, unt, lapte si smantana se prepara un sos alb, care se lasa sa fiarba 20 min. si se strecoara printr-o etamina. Se adauga la sos ciuprcile, jiul de la friptura, piper si sare si se mai da un clocot. Se serveste cu garnituri de legume. La fiecare portie se pune o bucata de carne, garnitura de legume si o cantitate de sos de ciuperci.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions