Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tocana de pasare II


Ingrediente

Carne de pasare 1 kg ceapa 500 g ulei 150 g bulion de tomate 25 g ardei grasi 300 g cartofi 1 kg rosii proaspete 500 g smantana 200 g usturoi 20 g vin 100 ml patrunjel verde 2 leg piper sare


Mod de preparare

Carnea de pasare se spala, se portioneaza, se sareaza si se prajeste in ulei, pana ce se rumeneste. In grasimea ramasa se caleste ceapa tocata marunt, se stinge cu bulion subtiat cu apa si se fierbe in continuare. Se adauga carnea, cartofii taiati cubulete, ardeii taiati pestisori si rosiile decojite, curatate de seminte si taiate cubulete. Se fierbe circa 45 min. la cuptor, apoi se pune mujdeiul, piperul si se potriveste gustul de sare. La sfarsit se adauga vinul si se mai fierbe cateva minute.

Timp de preparare

60 min minute


Recomandari

La servit se adauga smantana si se presara cu verdeata.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions