Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ardei umpluti cu orez si ciuperci


Ingrediente

ardei grasi, 1 kg orez cu bobul mare, 1/2 kg morcovi, 2 cepe, 400 g ciuperci tocate marunt(de preferinta sa nu fie crude),patrunjel verde tocat, cimbru, piper, sare, un ou, 300 ml ulei, 100 g pasta de tomate


Mod de preparare

Ardeii grasi se taie la cotor si se scot samburii. Se spala in jeturi de apa.Se curata , se spala si se taie ceapa julien. Morcovii se curata, se spala si se dau pe razatoarea mica. Intr-un vas se pune 300 ml ulei. Se pune vasul la foc. Cand uleiul s-a incins se pun ceapa si morcovii si se amesteca timp de 15 minute. Se adauga apoi orezul spalat, bulionul si condimentele, se lasa la foc circa 15 minute amestecandu-se continuu. Se lasa la racit. Se adauga un ou si patrunjelul tocat marunt. Se pun apoi ciupercile taiate marunt si se lasa pe foc 10 minute.
Ardeii se umplu cu aceasta compozitie si intr-o tigaie se rumenesc putin pe toate partile unul cate unul. Se aseaza apoi intr-un vas cu partea deschisa in sus, se pune apa pana la nivelul lor si se lasa la fiert. Cand compozitia a fiert se da de pe foc si se servesc cu iaurt sau smantana.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions