Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Castraveti murati umpluti


Ingrediente

8 castraveti murati, 400 g carne tocata, 2 iinguri orez, 2 cepe, o lingura ulei, o cutie mica rosii in bulion, o lingura cimbru, sare, piper.


Mod de preparare

Castravetilor li se taie un capacel si li se scoate tot interiorul. Se lasa cu gura in jos la scurs. Ceapa se pune la calit in ulei si, dupa ce a devenit aurie, se adauga orezul. Se lasa 5 minute sa se caleasca impreuna si apoi se adauga carnea tocata. Aceasta se desface cu lingura de lemn pentru ca toata sa fie cuprinsa de ulei si sa se caleasca. Se toarna 50 ml de apa si se lasa pana ce aceasta se evapora. Apoi, se adauga din nou 50 ml de apa si se lasa din nou pana ce se evapora si se potriveste gustul de sare, piper si cimbru. Castravetii se umplu cu amestecul de carne si se asaza in tava de cuptor. Se adauga si rosiile taiate, sucul lor si se da la cuptor pentru 30 de minute. Se serveste imediat si, dupa gust, se poate adauga smantana.

Timp de preparare

80 minute


Recomandari

Fel principal.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions