Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Chiftelute de zarzavat in sos de masline


Ingrediente

2 ardei grasi, 3 rosii, 2 cartofi potriviti, fasole verde la conserva, o ceapa, 200 g de faina, un ou, 100 ml vin alb, 2 foi dafin, 200g masline fara samburi


Mod de preparare

Ceapa se curata, se spala si se da pe razatoarea mica.Ardeiul se taie in doua, se indeparteaza cotorul si semintele si se spala in jet de apa, apoi se da pe razatoarea potrivita. Fasolea fiarta se strecoara si se toaca marunt. Intr-un vas se pun cartofii spalati in coaja si se acopera cu apa. Se lasa pana fierb, se pun la racit si se taie marunt.O jumatate de ceapa, ardeiul si rosiile tocate marunt impreuna cu cartofii taiati mic se amesteca intr-un bol.Se pun 2 linguri de faina si un ou si se amesteca compozitia astfel formata. Se formeaza chifltelutele de grosimea unui deget si de marimea unei guri de cesti potrivite. Se incinge ulei intr-o tigaie si se pun la rumenit una cate una.Se prajesc pe ambele fete si se scot pe un platou acoperit cu un servetel de hartie pentru a absorbi excesul de grasime. Cealalta jumatate de ceapa se taie julien. Doua rosii se fierb, se curata de coaja si se taie marunt. Intr-o tigaie se incinge ulei, se pune ceapa si se amesteca cu o lingura de lemn pana devine aurie. Se adauga rosiile, 100 ml de vin alb, 2 foi de dafin si 200 g masline fara samburi. Compozitia se amesteca si se lasa la foc 10 minute. Se ia un vas de yena, se pune sosul de masline si pe deasupra chiftelutele prajite in asa fel incat sa nu stea una peste alta. Se da la cuptor 10 minute.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Se serveste cu salata de varza asortata.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions