Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciuperci cu galuste de gris


Ingrediente

ciuperci 500g, ceapa 200g, ulei 150 ml, bulion 150g, gris 300g, oua 4 bucati, verdeata o legatura, vin 100 ml, sare si piper dupa gust


Mod de preparare

Ceapa taiata marunt se caleste in ulei, se stinge cu bulion si putina apa, lasandu-se sa fiarba la foc potrivit. Ciupercile spalate bine si taiate felii subtiri se calesc separat si se amesteca apoi cu ceapa. Se adauga sare, piper, verdeata taiata marunt, vin si putina apa.
Pentru galuste, se bat ouale ca pentru omleta, cu putina sare si patrunjel, gris in ploaie, amestecand continuu pana se obtine o pasta omogena care se portioneaza direct in vasul cu apa clocotita. Se intrerupe fierberea cu apa rece de 2-3 ori, apoi se da vasul de pe foc. Cand galustele sunt fierte, se scurge apa si peste ele se toarna usor ciupercile, dandu-le un clocot.
Se servesc calde ca felul intai, cu verdeata pe deasupra.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions