Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Ciuperci umplute


Ingrediente

ciuperci 1 kg, ceapa o bucata, unt o lingura, faina o lingurita, vin un paharel, bulion o lingura, pesmet 2 linguri, patrunjel verde, sare si piper dupa gust


Mod de preparare

Se aleg ciuperci mari, frumoase, se curata de codite, se spala si se scurg. Se aseaza intr-o cratita, se stropesc cu unt si se tin la cuptor pana incep sa se inmoaie. Coditele si ciupercile mai mici si ceapa se toaca marunt si se calesc cu o lingura de unt. Cand s-au inmuiat se presara faina, se adauga vinul, zeama de carne sau apa. Se lasa sa fiarba. Se mai adauga bulion, sare, piper, pesmet, patrunjel tocat si se tine la foc pana cand pasta este destul de groasa.
Pe fiecare ciuperca se pune cate putina umplutura, netezind deasupra cu dosul linguritei inmuiata in unt. Se presara pesmet fin si se dau la cuptor circa 15 minute. Inainte de a se servi, se pune peste fiecare ciuperca o bucatica mica de unt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions