Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Ciuperci umplute cu spanac


Ingrediente

20 de ciuperci de marime medie, crutoane de paine, frunze de spanac, sos de soia, praz, telina, ulei de masline, usturoi maruntit.


Mod de preparare

Se curata ciupercile si se scoate piciorusul; se aseaza intr-o tava sau vas termorezistent, se picura in fiecare putin sos de soia sau ulei de masline. Se tin la cuptor pana se inmoaie.
Se curata spanacul si se spala bine( puteti folosi si spanac congelat), dupa care il inabusiti la foc mic. Adaugati uleiul si usturoiul zdrobit, prazul taiat fideluta, piciorusele si telina tocate si mai tineti pe foc 10 minute.
Cand sunt gata, se adauga crutoanele si sosul de soia, obtinand o compozitie cu care se umple ciupercile; se mai tin la cuptor 15 minute si se servesc calde.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Aperitiv sau fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions