Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Ghiveci de legume cu hrisca


Ingrediente

1 cana boabe de hrisca inmuiate, 1 telina mica, 2 morcovi, 2 dovlecei, 500g fasole verde sau galbena, 2 rosii, 4 ardei kapia, 1 vanata, marar, patrunjel, sare, piper, ulei.


Mod de preparare

Se pune hrisca la inmuiat si se schimba apa cat mai des (isi tripleaza volumul); se curata vanata si se taie in felii lungi care se sareaza si se lasa la scurs.
Se curata si se taie in cuburi mai mari telina si morcovii si se inabuse in putin ulei. Cand incep sa se inmoaie se adauga ardeii taiati fideluta, fasolea taiata si acoperiti pentru a se inabusi in sucul propriu. Daca e nevoie adaugati doar putina apa.
Spalati bine bucatile de vanata, stoarceti-le in mana si adaugati-le in mancare. Catre sfarsit puneti rosiile taiate in cubulete mici si dovleceii. Daca nu au suficienta umiditate, adaugati apa.
Cand toate legumele sunt moi, gustati pentru a vedea daca are sare suficienta si tot acum adaugati si piperul si hrisca bine scursa de apa.
Dupa cateva minute luati de pe foc si adaugati verdeata tocata marunt.

Timp de preparare

50 minute


Recomandari

Fel principal de mancare sau garnitura pentru carne.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions