Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Praz umplut


Ingrediente

4 fire de praz, 200g carne tocata (porc, vita, pasare), 1 ou, 1 ceapa mica, suc de rosii, 6 linguri de ulei, masline, patrunjel, 3-4 linguri de vin, sare, piper.


Mod de preparare

Se aleg tulpini de praz de 3-4cm grosime (ideal, cele mai groase sunt prea fibroase, iar cele mai subtiri sunt prea mici) si se taie partea alba in bucati de cate 8 cm. Se oparesc 1 minut in apa clocotita cu sare si se scot cu grija mijloacele, folosind coada unei linguri de lemn, cilindrice sau o unealta potrivita.
Se prepara compozitia din carnea tocata, ceapa, ou, sare si piper. Se umplu bucatile de praz, dupa care se rumenesc usor pe toate partile; se adauga sucul de rosii si se lasa sa fiarba usor pana este gata carnea. Acum se adauga vinul, cateva masline, tulpinile scoase si pasate si la sfarsit patrunjelul verde tocat. Se mai da la cuptor 10 minute.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions