Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tocanita de legume


Ingrediente

3 morcovi, 4 cartofi, o punga de soia cubulete 3 cepe, un plic busuioc, 4 foi de dafin, sare sau vegeta, 2-3 catei usturoi, patrunjel verde


Mod de preparare

Intr-un vas se pun cubuletele de soia la fiert cu un praf de sare sau vegeta. Se mai pot pune la fiert cu unul sau doi morcovi curatati si spalati in jeturi de apa.
Ceapa se curata de coaja , se spala si se taie marunt. Intr-un vas se pune o lingura de ulei sau o felie de unt si se presara ceapa. Morcovii se curata , se spala si se taie rondele mici. Dupa ce a devenit ceapa transparenta, se adauga rondelele de morcovi si se calesc in continuare pana morcovii devin moi. Dupa ce morcovii s-au inmuiat se adauga cartofii si se mai caleste un pic compozitia, adaugandu-se daca mai e cazul o lingura sau doua de ulei. Odata calite legumele se adauga apa cat sa fie acoperite. Se mai pun foile de dafin, se presara busuioc, iar catre final se pune usturoiul care in prealabil a fost curatat, spalat si taiat marunt. La final cand tocana a scazut se adauga soia scursa . Tocana se garniseste cu patrunjel verde tocat marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Cartofii se adauga mai tarziu in tocana pentru a nu se sfarama , ci pentru a lega tocana.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions