Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Muschi umplut


Ingrediente

1kg muschi de porc, 200g carne tocata, 1 ou, 1 capatana de usturoi, sare, piper, dafin, 1 pahar de vin alb.


Mod de preparare

Se amesteca jumatate din usturoiul pisat cu oul si carnea tocata. Se asezoneaza cu sare si piper. Se pot folosi si alte condimente, dupa preferinte( cimbru, nucsoara, ghibir).
Desfacem muschiul de porc pe lungime( grosime 1cm, lungime 25cm), il umplem cu compozitia de mai sus si il rulam usor. Il legam cu ata pe toata lungimea.
Umplem o oala cu apa, vin, dafin sare, piper, usturoi si asezam muschiul in apa. Se fierbe cam o ora, dupa care se scoate si se lasa sa se raceasca. Se desface ata si se lasa la rece. Se taie felii si se serveste la micul dejun.

Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Mic dejun, in ziua de Craciun.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions