Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata cu seminte


Ingrediente

Pentru salata: salata verde, frunze de spanac foarte proaspat, morcovi cruzi, rucola, rosii cherry, seminte de hrisca fierte, o felie de rasol alb de vitel inabusit sau ciuperci (daca doriti o salata fara carne). Pentru sos (dressing): o lingurita seminte de susan, 1/2 lingurita seminte de mac, 1 lingurita seminte de canepa sau faina de seminte de canepa, 1 lingura de miere, 1 lingura de zeama de lamaie, 50ml ulei de masline sau canepa, 1 varf de cutit de boia dulce, 1/2lingurita sos de soia, 1 ceapa verde tocata foarte fin, 1 lingurita de mustar, sare.


Mod de preparare

Se amesteca mierea cu mustarul, zeama de lamaie, uleiul si sosul de soia. Se adauga ceapa taiata si semintele amestecate inainte. Dupa ce s-au omogenizat bine, incorporam boiaua si sarea. Se lasa dressingul sa "se odihneasca".
Frunzele pentru salata se spala si se zvanta, rosiile de asemenea, semintele de hrisca fierte se scurg bine de apa, iar carnea de vitel inabusita se taie in felii foarte subtiri. Morcovul se curata si se taie in felii rotunde foarte subtiri. Daca folositi ciuperci, acestea trebuie curatate si taiate fin fara a indeparta piciorusul (crude!).
Frunzele se rup cu mana, se amesteca intr-un bol cu celelalte ingrediente, usor, apoi se toarna dressingul. Este o salata de vara, usoara si consistenta, pe care o puteti servi la pranz sau ca cina.

Timp de preparare

20 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions