Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Salata de ardei kapia copti


Ingrediente

8 ardei kapia, salata verde, zeama de lamaie, ulei de masline, sare.


Mod de preparare

Se coc ardeii pe plita (tabla) si se lasa 10 minute acoperiti pentru a se inabusi
(se curata mai usor de coaja). Se curata de seminte fara a pierde zeama din interior, se taie in fasii si se lasa intr-un bol.
Se spala si se scurge bine salata verde, dupa care se rupe in bucati de dimensiuni apropiate cu feliile de ardei. Se amesteca impreuna cu ardeii copti, se adauga zeama de lamaie, ulei de masline si sare, dupa gust. Se lasa sa stea asa cam 10-20 de minute, pentru a se defini aromele si a se omogeniza gustul. Se serveste cu carne simpla sau cu garnituri de orez, cartofi, fasole verde.
Se poate servi si cu mancare simpla de fasole uscata sau mazare.

Timp de preparare

35 minute


Recomandari

Insoteste un fel principal de carne.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions