Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Salata de cartofi cu macrouri


Ingrediente

Cartofi 1 kg macrouri 750 g dafin 2 foi castraveti in otet 200 g ceapa250 g mere 400 g maioneza 600 g mustar 20 g otet 60 ml masline 150 g oua 3 buc piper sare


Mod de preparare

Cartofii se fierb in coaja, se curata si se taie in feliute subtiri. Macrourile se fierb in apa, in care s-a pus o lingura de otet, sare si doua foi de dafin, se scot fileurile si se taie cuburi. Castravetii se taie julien, ceapa se taie pestisori, se fierbe 10 min., in doua linguri de otet si patru linguri de apa si apoi se strecoara, iar merele se curata de coaja si seminte si se taie julien. Maioneza se amesteca cu mustarul, se subtiaza cu zeama in care a fiert ceapa, se amesteca cu celelalte componente ale salatei si se condimenteaza cu piper si si sare. Se aranjeaza salata pe platou si se decoreaza cu masline si felii de oua.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions