Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata de crap cu maioneza


Ingrediente

Crap 1 buc (1-1.5 kg) ceapa 150 g morcovi 300 g patrunjel 300 g telina200 g mazare verde 350 g gogosari in otet 300 g maioneza 800 g mustar20 g piper sare


Mod de preparare

Ceapa se pune la fiert in apa cu sare. Dupa 30 min. se pune pestele, se firbe 10 min., se scoate pe un platou, se lasa sa se raceasca, se desprinde capul si coada si se pastreaza. Se dezoseaza pestele si se rupe carnea in bucati mici. Morcovii, patrunjelul si telina se fierb separat in apa cu sare si se taie cuburi. Mazarea se scurge de zeama si se clateste cu un jet de apa rece. Gogosarii se taie cuburi. Maioneza se amesteca cu mustar, se adauga legumele si pestele si se potriveste gustul cu piper si sare. Se asaza salata pe un platou, dandu-i-se forma de peste, se asaza capul si coada de peste si se decoreaza cu maioneza pastrata in acest scop.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions