Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata de pui cu mandarina


Ingrediente

jumatate de piept de pui, o mandarina, 3 ciuperci crude, maioneza vegetala sau iaurt, lamaie sau otet de mere, un sfert de varza


Mod de preparare

Intr-un vas se pune pieptul de pui la fiert. Varza se taie marunt si se pune intr-un castron mediu. Dupa ce a fiert, puiul se scurge , se lasa la racit si apoi se taie marunt. Mandarina se curata de coaja , se desface in feliute si si taie marunt. Ciupercile se taie felii si se aseaza pe o farfuriuta. Peste varza din castron se adauga puiul si un sos facut din iaurt si lamaie sau otet si se amesteca . Salata se orneaza cu bucatele de mandarina si cu feliute de ciuperci crude.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Sosul se poate face din iaurt si otet de mere peste care se poate presara busuioc sau se poate folosi maioneza vegetala din comert.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions