Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata din peste afumat


Ingrediente

hering afumat 250g, o ceapa rosie pt. maioneza:3 oua, 200 ml ulei, zeama de lamaie si mustar


Mod de preparare

Pestele se curata de coaja si se dezoseaza. Se taie felii subtiri.Ceapa se curata, se spala si se toaca marunt.
Intr-un bol se prepara maioneza.Se pun la fiert 2 oua si se lasa cu un praf de sare pana fierb tare. Se pune sare pentru ca ouale sa nu se sparga si sa se imprastie in apa continutul lor. Galbenusurile se separa de albusuri, folosindu-se la maioneza doar galbenusurile. Cu o lingura de lemn se zdrobesc galbenusirle si se amesteca, acest lucru facandu-se intr-o singura directie tot timpul pentru a nu risca sa se taie maioneza. Dupa ce se zdrobesc galbenusurile se adauga un galbenus crud si se amesteca in continuare. Dupa ce se omogenizeaza se incepe adaugarea uleiului putin cate putin. Cand compozitia devine o pasta groasa se adauga zeama de la lamaie si mustar. Daca totusi s-a taiat maioneza se drege cu putin sifon astfel: se toarna un pic de sifon intr-un colt al vasului si se omogenizeaza energic punctiform pana se ingroasa maioneza local, apoi se amesteca cu intreaga compozitie pana incepe sa se ingroasa.
Maioneza astfel obtinuta se amesteca cu pestele si ceapa tocate marunt.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions