Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Pasta de peste in aspic


Ingrediente

Peste oceanic 800 g franzela 400 g unt 200 g ceapa 200 g lamaie 100 g supa de oase 1.5 l gelatina 6 foi foi de dafin 2-3 buc seminte de mustar20 g sare


Mod de preparare

Pestele se fierbe im apa cu sare si 2-3 foi de dafin. Dupa ce s-a racit, se desareaza si se rupe in bucati, se adauga franzela inmuiata in apa si stoarsa bine si ceapa ce a fost tocata si calita in 100 g unt. Se trece totul prin masina de tocat, se adauga restul de unt si zeama de lamaie, se omogenizeaza compozitia, se portioneaza si se asaza in forme pentru aspic. Supa de oase se fierbe cu semintele de mustar circa 20 min., se adauga gelatina dizolvata in prealabil si se mai fierbe cateva minute, se lasa sa se raceasca, se strecoara, se toarna in forme peste pasta de peste si se lasa sa se intareasca la rece. Se scoate pasta din forme, incalzindu-se formele in apa fierbinte, se asaza pe un platou si se decoreaza dupa dorinta.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions