Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Bors de perisoare


Ingrediente

500g carne cu os, 2 morcovi, o radacina, patrunjel, un pastarnac, 1/2 telina, 2 cepe, 2 oua, 2-3 linguri smantana, o ceasca orez, 1l apa, 1l bors, leustean, patrunjel verde, piper pisat, sare, o felie franzela


Mod de preparare

Se desface carnea de pe os. Intr-un vas se pune apa la fiert impreuna cu osul. Cand da in clocot se ia spuma si apoi se lasa sa fiarba circa o ora la foc potrivit. Zarzavatul se curata, se spala si se trece prin razatoare;o ceapa se toaca marunt si se pune in vasul in care fierbe osul. Se fierbe borsul si se spumeaza, apoi se adauga in supa cand zarzavatul este bine fiert. Se scoate osul.
Perisoarele: Se amesteca carnea tocata cu o ceapa data pe razatoare. Se adauga 1-2 oua, orezul alessi spalat si miezul de paine inmuiat in lapte sau apa si stors. Se condimenteaza cu sare, piper, patrunjel si marar tocate marunt. Se amesteca compozitia ,iar daca este prea tare se lungeste cu apa calda sau zeama de supa. Se pune apa rece intr-un vas si se formeaza perisoarele cu mana ,trecand in prealabil mainile prin apa rece pentru ca acestea sa nu se lipeasca. Se formeaza perisoare mici, care se introduc in borsul clocotit. Se incearca o perisoara cu o furculita si daca orezul este fiert se da vasul de pe foc si se presara leustean verde tocat marunt. Se acopera vasul circa 10-15 minute pentru a da o savoare deosebita borsului.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions