Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Bors de praz


Ingrediente

500g praz, 2 morcovi, un pastarnac, o radacina patrunjel, o ceapa, 2-3 oase, 2 linguri orez, 2-3 linguri smantana, leustean si patrunjel verde, 2-3 rosii, 60-70 g unt sau ulei, 1 1/2 l apa, 1/2 l bors, sare


Mod de preparare

Se spala oasele si se pun cu apa la fiert. Se spumeaza de cate ori este necesar. Zarzavatul se curata, se spala, se pune in oala cu oase si se lasa sa fiarba impreuna cu acestea la un foc potrivit. Cand zarzavatul este bine fiert, se strecoara supa si se aseaza din nou la foc. Se curata prazul, partea alba se taie in bucatele cam de 2 cm si se inabuse intr-un vas cu grasime, dupa care se pune la fiert in supa strecurata. Dupa cateva clocote se adauga si borsul fiert separat si strecurat, orezul ales si spalat si rosiile curatate de pielite si samburi si taiate felii.
Cand orezul este fiert, se adauga leusteanul tocat marunt, se potriveste de sare si se trage oala de pe foc.
Se drege cu smantana.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions