Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Bors de spanac


Ingrediente

500 g spanac, 1l apa, 1/2 l bors, 2 morcovi, un cartof, un pastarnac, o radacina de patrunjel, o ceapa, 100-150g costita afumata, 2-3 rosii, 2-3 linguri ulei, sare, piper pisat, cate o lingura de leustean si patrunjel


Mod de preparare

Spanacul se curata frunza cu frunza de cotoare si se spala in mai multe ape, apoi se lasa la scurs. Ceapa se curata, se spala si se toaca marunt. Intr-un vas se pune ulei si se inabuse ceapa. Morcovul se curata, se spala, se toaca marunt si apoi se adauga in vas peste ceapa. Se mai pune costita taiata marunt si celalalte zarzavaturi.Se amesteca bine, se acopera vasul si se lasa la inabusit. Se adauga spanacul. Se lasa sa se inmoaie si se pune apa, iar dupa cateva clocote se adauga borsul fiert si spumat si rosiile curatate si taiaie felii. Cand este aproape gata se curata si se spala un cartof si se adauga in bors.Cand totul este bine fiert se retrage oala de pe foc se presara leustean si patrunjel tocate marunt si se lasa cu capacul pus.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Se serveste cu crutoane de paine. Crutoanele de paine se fac din feli de paine taiate cubulete si puse intr-o tava incinsa la cuptor pana devin rumene.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions